جایگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز به روز متزلزل‌تر می‌شود؛

موضع‌گیری سومین هم‌حزبی نتانیاهو علیه او

به دنبال ناکامی‌های فراوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه، یکی دیگر از هم‌حزبی‌های او علیه وی موضع‌گیری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، «یوآو کیچ» از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و عضو حزب لیکود در موضع‌گیری علنی علیه نخست‌وزیر این رژیم خواهان انتخاب فرد دیگری برای ریاست حزب متبوعش شد.

هم‌حزبی نتانیاهو در مصاحبه با رادیو ارتش گفت: اگر به سمت برگزاری انتخابات سوم برویم، در وهله اول لازم است که رهبری حزب لیکود را مشخص کنیم. سوال این است که چه کسی می‌تواند حزب راست را به قدرت برساند و کل تیم در نهایت مهم‌تر از ستاره آن است.

پیش از این نیز «گیدون سعر» و «میشال شیر» دیگر هم‌حزبی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور علنی خواستار تعیین رئیس جدیدی برای حزب لیکود شدند.  آنها خواهان برگزاری جلسه‌ای به منظور رای گیری تعیین رئیس جدید این حزب شده بودند.

 همچنین هزاران نفر از اهالی سرزمین‌های اشغالی روز شنبه با تجمع در میدان «حبیمه» تل‌آویو خواهان استعفای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شدند. «آویخای مندلبلیت» دادستان کل اسرائیل در تاریخ ۲۱ نوامبر با پیش کشیدن سه پرونده نتانیاهو، اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو به دریافت رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از مقام و موقعیت خود متهم شده است.

پس از انتخابات پارلمانی و چالش‌های نتانیاهو در تشکیل کابینه، برخی از مقامات حزب لیکود تلاش می‌کنند ریاست این حزب و در نتیجه جایگاه نتانیاهو را تصاحب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار