مخالفت رقیب انتخاباتی نتانیاهو با اتحاد نظامی با آمریکا

رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی و رقیب انتخاباتی نتانیاهو با اتحاد نظامی با آمریکا مخالفت کرد.

مخالفت رقیب انتخاباتی نتانیاهو با اتحاد نظامی با آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنی گانتز، رئیس ائتلاف «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی و رقیب انتخاباتی نتانیاهو امروز دوشنبه با انتشار مطلبی در حساب کاربری توییتر خود، اعلام کرد در صورتی که حزب وی کابینه تشکیل دهد، با اتحاد نظامی با آمریکا مخالف است؛ چرا که به گفته او، این مسئله سبب کاهش عملکرد اسرائیل و نیز توانایی نیرو‌های این رژیم خواهد شد.

بنی گانتز در حساب کاربری خود نوشت: من قدردانی عمیقی از روابط راهبردی مان با آمریکا دارم؛ متحدی که ارزش‌ها و علاقمندی‌های یکسانی را با آن به اشتراک می‌گذاریم. اما نگرانی جدی وجود دارد که یک نخست وزیر که تنها به خود توجه دارد، اجازه دهد دست نیرو‌های امنیتی بسته شود. این مسئله‌ای است که دهه‌ها با آن مخالفت شده است.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی یک سالی است که درگیر روند تشکیل کابینه است. با وجود برگزاری دو انتخابات پیاپی، تشکیل کابینه به دلیل اختلاف شدید میان احزاب سیاسی همچنان یک معضل بزرگ برای صهیونیست‌ها باقی مانده است. ادامه این روند احتمالا منجر به برگزاری سومین انتخابات در آینده‌ای نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار