اعزام دانش آموزان دختر استان سمنان به اردوی راهیان نور

قریب به ۳۵۰ دانش آموز دختر استان سمنان جهت آشنایی با تاریخ دفاع مقدس راهی مناطق راهیان نور جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در حاشیه اعزام دانش آموزان استان سمنان به مناطق راهیان نور جنوب کشور با بیان اینکه اهداف اردو‌های راهیان نور مروری بر زندگی شهدا و یادگیری سیره عملی آنان است گفت: ما باید همیشه در زندگی خود شهدا را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

او با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه جوانان موتور محرک پیشرفت جامعه هستند افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان مورد خطاب قرار گرفته اند که باید با افزایش علم خود بیش از پیش در راه پیشرفت کشورمان گام بردارند.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این برنامه با بیان اینکه شهدا در ۸ سال دفاع مقدس با شجاعت و شهامت از کشورمان دفاع کردند گفت: امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا و حرکت در مسیر آن‌ها وظیفه ما در قبال آن‌ها است.

شهدا با انگیزه خدایی و آسمانی به جبهه‌ها می‌رفتند

او با بیان اینکه شهدا سبک بال و سبک بار بودند و با انگیزه خدایی و آسمانی به جبهه‌ها می‌رفتند تصریح کرد: اگر ما راه شهدا را ادامه ندهیم به عروج نخواهیم رسید و این در بسیجیان دانش آموز باید نمود بیشتر داشته باشد چرا که ما شهدای دانش آموز بسیاری را تقدیم این انقلاب کرده ایم.

دستورانی در پایان افزود: اگر شما دانش آموزان می‌خواهید رابطه خود را با خدا حفظ کنید باید ویژگی شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را در دل خود مرور کنید.

گفتنی است، این اردوی راهیان نور به همت بسیج دانش آموزی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.