شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقشه سازه ساختمان پلاسکو به شهرداری ارسال شد

سعادتی گفت: نقشه سازه ساختمان پلاسکو از سوی مالک آن (بنیاد مستضعفان) به شهرداری تهران ارسال شد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح آخرین جزئیات حواشی به وجود آمده در پروژه پلاسکو با اشاره به برگزاری جلسه در استانداری تهران برای حل و فصل مشکلات، گفت: معاون استاندار تهران جلسه‌ای ترتیب داد که در آن آقای سالاری به نمایندگی از شورای شهر، نماینده فرمانداری نماینده بنیاد مستضعفان، نماینده آتش‌نشانی، نماینده نظام مهندسی و آقای رستمی معاون امور مناطق به نمایندگی از شهرداری تهران حضور داشتند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با تاکید بر این نکته که موضوعات مورد اختلاف در آن جلسه به بحث گذاشته شد، افزود: نظر به این‌که ما به دلیل نداشتن پروانه ساختمانی مانع از ادامه فعالیت مالک ساختمان پلاسکو شدیم پس از فشار‌های وارده مالک ساختمان (بنیاد مستضعفان) نقشه سازه را به شهرداری ارسال کرد و قرار بر این شد که نقشه نهایی و معماری (تاسیسات) به شهرداری ارائه و در کمیسیون شهرسازی به تایید برسد.


بیشتر بخوانید: ماجرای حمله به ماشین شهرداری از سوی کارگران ساختمان پلاسکو 


سعادتی ادامه داد: ما اگر این مجوز را دریافت کنیم نقشه ساختمان را به سازمان آتشن‌شانی و خدمات ایمنی و سازمان نظام مهندسی ارسال می‌کنیم که این دو نهاد نیز آن را تایید کنند.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت اخذ عوارض به دلیل تغییر کاربری در چند طبقه ساختمان پلاسکو به چه شکل می‌شود، بیان کرد: برای حل این مشکل قرار است هفته آینده جلسه‌ای در شورای شهر تهران برگزار شود که اگر در آن جلسه تصمیم بر آن شد که ما عوارض را رایگان کنیم و یا تخفیف بدهیم به طور حتم دستور شورای شهر از سوی شهرداری منطقه اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت نهایی ساختمان پلاسکو در چه زمانی تعیین و تکلیف می‌شود، گفت: پیش بینی من این است که ظرف مدت ۲ تا ۳ هفته آینده وضعیت نهایی پروژه ساختمان پلاسکو تعیین و تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار