تمام توانم را برای بازی در «نون. خ ۲» می‌گذارم/ گروه تولید سریال «سعید آقاخانی» سالم‌ترین گروه است

بازیگر سریال «نون. خ» گفت: در قبال سریال تلویزیونی نون. خ تمام استعداد و توانایی خود برای ایفای نقشی تازه و جدید را خرج خواهم کرد، امیدوارم لطف خداوند شامل حال من شود و بتوانم نقشی را بیافرینم که مورد اقبال مردم واقع شود.

تمام توانم را برای بازی در «نون. خ ۲» می‌گذارم/ گروه تولید سریال «سعید آقاخانی» سالم‌ترین گروه استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، میرطاهر مظلومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فصل دوم سریال تلویزیونی «نون. خ» را پذیرفته‌ام و قرار است در این سریال بازی کنم.

وی با اشاره به کیفیت بالای سریال تلویزیونی «نون. خ» ادامه داد: بی‌نهایت خوشحالم که قرار است در کنار یکی از شریف‌ترین گروه‌های موجود بازی داشته باشم، پشت صحنه و تیم تولید این سریال یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین پشت صحنه‌هایی است که تا به حال تجربه کرده‌ام و از این همکاری مشترک به شدت خرسندم.

بازیگر سریال تلویزیونی «نون. خ» درباره نقش خود در این سریال اذعان کرد: در قبال سریال تلویزیونی نون. خ تمام استعداد و توانایی خود برای ایفای نقشی تازه و جدید را خرج خواهم کرد، امیدوارم لطف خداوند شامل حال من شود و بتوانم نقشی را بیافرینم که مورد اقبال مردم واقع شود.

مظلومی درباره فعالیت‌های سینمایی خود خاطرنشان کرد: امسال در چند فیلم حضور داشتم، به تازگی هم قرارداد فیلمی جدید را امضا کرده‌ام که به زودی اخبار آن منتشر می‌شود، به احتمال فراوان حضور پررنگی در سینما خواهم داشت.

گفتنی فصل دوم سریال کمدی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، اوایل هفته گذشته کلید خورد و قرار است در ماه رمضان سال آینده روی آنتن شبکه یک برود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار