نجات نفس‌گیر زن سقوط کرده در شکاف سکوی قطار

مسافر زنی که حین خروج قطار از ایستگاه قصد سوار شدن به آن را داشت، ناگهان به داخل شکاف سکوی ایستگاه سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافر زنی که در یکی از ایستگاه‌های قطار در هند، به داخل شکاف بین سکوی ایستگاه و  قطار سقوط کرده بود با کمک مأموران قطار و مسافران از مرگ حتمی گریخت.

این زن که قصد ورود به یک قطار در حال حرکت را داشت ناگهان دچار این حادثه شد. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار "پورولیا" ضبط شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو در حالی که قطار در حال ترک ایستگاه است این زن به سمت قطار حرکت می‌کند. او سپس در حالی که قصد سوار شدن به قطار را دارد بر اثر از دست دادن کنترل خود ناگهان میان شکاف بین قطار و سکوی ایستگاه سقوط می‌کند. در حالی که قطار همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد یکی از مأموران پلیس حاضر در ایستگاه که متوجه حادثه شده است فورا خود را به محل سقوط این زن می‌رساند. در ادامه مسافران نیز به کمک این مأمور آمدند و با آگاه کردن راننده قطار از وقوع این حادثه، موفق به متوقف کردن آن می‌شوند.  این زن که با خوش‌شانسی دچار جراحت سطحی شده بود از این حادثه جان سالم به‌در برد.

وقوع این حادثه در این ایستگاه قطار در هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز در یک حادثه مشابه یکی از مسافران که فاصله‌ای با مرگ حتمی نداشت با هوشیاری مأمور ایستگاه قطار از مرگ حتمی گریخت. این مرد که با ورود به محدوده ریل قصد رساندن خود به سمت دیگر سکوی ایستگاه را داشت از تصادف شدید با قطار جان سالم به‌در برد.


بیشتر بخوانید: واکنش بی‌نظیر مأمور قطار برای نجات جان مسافر!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.