نیکخواه بهرامی: نمایش خوبی داشتیم و توانستیم برنده باشیم/ امیدوارم سالن افراسیابی زودتر به بسکتبال بازگردد

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام گفت: پس از شکست غیر منتظره‌ای که برای ما مقابل شهرداری بندر عباس در هفته گذشته رقم خورد نمایش خوبی داشتیم و توانستیم برنده بازی باشیم.

نیکخواه بهرامی: نمایش خوبی داشتیم و توانستیم برنده باشیم/ امیدوارم سالن افراسیابی زودتر به بسکتبال بازگرددبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران پس از پیروزی تیمش برابر نیروی زمینی تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: پس از شکست غیر منتظره‌ای که برای ما مقابل شهرداری بندر عباس در هفته گذشته رقم خورد نمایش خوبی داشتیم یک مقدار تیم بهتر شد و توانستیم بازی بهتری انجام دهیم.  

او افزود: از لحاظ مهره بهتر از حریف بودیم، اما تیم نیروی زمینی در هفته‌های گذشته نمایش‌های خوبی داشت و بازیکنان این تیم تلاش زیادی انجام می‌دادند، بازیکنان ما هم محکم بودند و شرایط خوبی رقم خورد.  

نیکخواه بهرامی در ادامه بیان داشت: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد هیچ کس نمی‌تواند از خودش راضی باشد، زیرا شرایط بازیکنان در کنار هم موجب می‌شود تا تیم برنده باشد و نتیجه بگیرد.  

کاپیتان مهرام درباره سالن افراسیابی هم عنوان داشت: صحبت‌هایی شده تا سالن فدراسیون را به خودش بازگردانند، بار‌ها در آن سالن بازی کردم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آن سالن را از ما گرفتند، سالن افراسیابی یک زمانی خواستگاه بسکتبال بوده است و امیدوارم تا شرایط برای بازگشت این سالن مهیا شود، زیرا به آن نیاز داریم و با جذابیتی که امسال وجود دارد هواداران بیشتری بتوانند برای تماشایبسکتبال بیایند.  


بیشتر بخوانید:

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

بسکتبال ایران هنوز جا برای پیشرفت دارد/ پیروزی مقابل حریفان در المپیک ۲۰۲۰ دور از دسترس نیست

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم بسکتبال مهرام درباره شرایط این تیم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.