آموزش دوره های مهارتی برای دانشجویان دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان این دانشگاه در رشته های تحصیلی آنها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جوانپور رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی، از برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان این دانشگاه در رشته های تحصیلی آنها خبر داد .

جوانپور در مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده مسابقات علمی و هنری مراغه افزود : دانشجویان با سپری کردن این دوره ها پس از فراغت از تحصیل می توانند وارد بازار کار شوند .

او افزود : دوره های مهارتی و حرفه ها متناسب با رشته های آموزشی موجود در دانشگاه آزاد برای ایجاد اشتغال برنامه ریزی شده است .

او گفت : دانشجویان در دوره های مهارت با حرفه ها و بازار کار آشنا می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت:دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در انجام فعالیت های پژوهشی رتبه اول کشور را کسب کرده است .

او افزود : واحد مراغه در بخش پژوهش به خاطر فعالیت های دانش بنیان ، چاپ مقاله در مجلات بین المللی و تجاری سازی طرح ها پژوهشی در استان و کشور دانشگاه برتر شناخته شده است .

دکتر جوانپور افزود : تلاش برای کار آفرینی ، هدایت پایان نامه ها در جهت حل مشکلات جامعه ، تجاری سازی طرح های مرکز رشد از جمله برنامه های موفقیت این دانشگاه بوده است.

ولیلو رئیس دانشگاه آزاد واحد مراغه نیز در این مراسم گفت : در یک سال گذشته 556 مقاله اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مجلات بین المللی چاپ شده است .

ولیلو افزود : گلخانه هوشمند ، گوسفند مولد چند قلو زا ، پرورش عقرب ، موتور توربو شارژ ، روش نوین کاشت زعفران از جمله طرح های دانش بینان این دانشگاه است .

در این مراسم از 50 دانشجوی ممتاز علمی ، برگزیده مسابقات قرانی ، علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه تجلیل و قدر دانی شد .

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: دانشگاه آزاد ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.