اجرای طرح همسفره برای کودکان مبتلا به سوءتغذیه

نیکوکارانی که قصد کمک به کودکان مبتلا به سوءتغذیه دارند می‌توانند با حمایت‌های مالی خود در قالب طرح همسفره در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اجرای طرح همسفره برای کودکان مبتلا به سوءتغذیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: نیکوکارانی که قصد کمک به نیارمندان و کودکان مبتلا به سوءتغذیه زیر ۶ سال دارند می‌توانند با حمایت‌های مالی خود در قالب طرح همسفره در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

او از توزیع بسته‌های حمایتی میان نیازمندان و کودکان مبتلا به سوءتغذیه خبر داد و افزود: حبوبات، لبنیات، برنج، روغن، گوشت مرغ و ماهی از جمله اقلامی هستند که در سبد‌های غذایی اهدایی وجود دارند از طرف دیگر حمایت از مادران شیرده نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، تحقیق مجدد هر سال یک بار از خانواده مددجویان تحت حمایت این نهاد را با هدف اطلاع دقیق از وضعیت آنان مورد اشاره قرار داد و گفت: مددکاران در پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش ویژه‌ای بر عهده دارند و با رویکرد حرفه‌ای و درمان‌های تخصصی در این مسیر گام بر می‌دارند.

اهرابی، با تأکید بر اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ هزار خانوار از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در گیلان تحت حمایت نهاد کمیته امداد هستند، افزود: شناسایی مشکلات، شیوه‌های کنترل آن و ارائه راه‌حل‌های پیشنهادی از جمله رسالت‌های مددکاران به عنوان حلقه ارتباطی بین مددجویان و کمیته امداد است.

او، اهمیت توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت با ایجاد و شغل و درآمد برای آن‌ها را در کنار سایر برنامه‌های حمایتی از اقدامات ویژه کمیته امداد برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر خواند و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان به مددجویان گیلانی برای ایجاد شغل از برنامه‌های مهمی است که با کیفیت بسیار خوبی در سال‌های اخیر دنبال شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.