اعتراف تحلیلگر بی‌بی‌سی؛

آمریکا عمدا از ورود دارو به ایران جلوگیری می‌کند

تحلیلگر بی بی سی با اشاره به تلاش کشور‌های اروپایی برای ارسال دارو به ایران گفت که آمریکا عمدا از ورود دارو به کشورمان ممانعت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا پس از پیروزی در انتخابات این کشور اقدام به خروج از برجام کرد. ترامپ در حالی دست به این اقدام زد که این  قرارداد( برجام)  نه فقط میان ایالات متحده آمریکا و ایران  بلکه میان چند کشور اروپایی نیز منعقد شده بود. در واقع این قرارداد، قراردادی دوجانبه میان ایران و آمریکا نبود بلکه قراردادی چند جانبه بود.

پس از این اقدام آمریکا تلاش کرد تا کشورهای اروپایی برجام( انگلیس، فرانسه و آلمان) را نیز به خروج از برجام تشویق کرده و به همین دلیل آنها را زیر فشار قرار داد. آمریکا با خروج از برجام و اعمال دوباره تحریم ها در حالی که مدعی است این تحریم ها را بخاطر مردم ایران بر حکومت و سران این کشور اعمال کرده اما با سیاستی مزورانه دارویی را که مردم ایران به آن احتیاج دارند نیز تحریم کرده است. با وجود تلاش کشورهای اروپایی برای ورود دارو به کشورمان آمریکا بصورت عمدی از ورود دارو ممانعت می کند. حقیقتی که کارشناس بی بی سی فارسی نیز به آن اذعان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
این داروهابه دست مردم نمیرسه .میره توبیمارستان های خاص برای مسوولین استفاده میشن تاریخ مصرف گذشته هاشم میدن مردم
آخرین اخبار