درخشش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان در مسابقات ملی قرآن

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: دراختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان از برگزیدگان تجلیل شد.

درخشش دانشجویان و اساتیددانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان در مسابقات ملی قرآنبارونی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور به میزبانی همدان برگزار شد که در آن ۷۵۰نفر حضور داشتند.

او افزود: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دوره شرکت گسترده داشتند و حائز رتبه‌های خوبی شدند.

بارونی تصریح کرد:از بین شرکت کنندگان ۸نفر به مرحله کشوری راه یافتند ونهایتا دو نفر از استان کرمان حائز رتبه برتر در دو بخش تفسیر‌ی و آوایی شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:در مرحله استانی نیزدرمراسم اختتامیه علاوه بر ۸ رتبه برتر از ۹۴نفر از برگزیدگان مرحله استانی نیز تجلیل شد.

او بیان داشت: دربیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان؛ اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مرحله مقدماتی در شیراز و در مرحله نهایی در همدان به رقابت پرداختند که دانشگاه علوم پزشکی کرمان صاحب ۸ عنوان کشوری شد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان شب گذشته در مجموعه هتل پارس برگزار و از ۸ برگزیده ملی و ۹۴برگزیده استانی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.