امکان شخصی‌سازی کاراکتر در بخش آنلاین بازی Halo Infinite

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که در بخش آنلاین بازی Halo Infinite گیمرها امکان شخصی سازی کاراکتر بازی را خواهد داشت.

امکان شخصی‌سازی کاراکتر در بخش آنلاین بازی Halo Infiniteبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار و انحصاری کنسول Xbox مجموعه  Halo است که توسط مایکروسافت توسعه داده می‌شود، به نوعی می‌توان گفت این بازی برترین عنوان حال کنسول ایکس باکس است و شرکت مایکروسافت امیدوار است نسخه بعدی این مجموعه که Halo Infinite نام دارد و قرار است برای نسل بعدی کنسول مایکروسافت وارد بازار شود نیز بتواند به اندازه نسخه کنسول ایکس باکس وان موفق باشد. طبق اعلام مایکروسافت، این نسخه از بازی به وسیله موتوری جدید طراحی شده است که اجرای بازی و گیم پلی آن را بسیار روان‌تر از قبل خواهد کرد. اما یکی از مواردی که این موتور جدید به بخش آنلاین بازی Halo Infinite اضافه کرده است، امکان شخصی‌سازی شخصیت‌های بخش چند نفره بازی است.

امکان شخصی‌سازی کاراکتر در بخش آنلاین بازی Halo Infinite

شرکت مایکروسافت ترجیح داده است از این بازی اطلاعات زیادی منتشر نکند و صرفا اطلاعات بسیار کمی از محیط بازی منتشر شده است. اما از آنجایی که مجموعه Halo همواره یک داستان را دنبال کرده است، انتظار می‌رود این نسخه نیز در ادامه همان داستان همیشگی مجموعه Halo ساخته شده باشد. از طرفی هم با انتشار خبر امکان سفارشی سازی کاراکتر بازی در بخش آنلاین بسیاری از گیمرها اعلام کردند که این عنوان باید برترین نسخه از مجموعه Halo باشد چرا که تاکنون این قابلیت در هیچ کدام از بخش‌های مجموعه Halo وجود نداشت و به نوعی این قابلیت برای اولین بار وارد مجموعه Halo شده است.


بیشتر بخوانید: پلتفرم‌های استریم آینده بازی‌های ویدئویی را تغییر می‌دهد


عنوان Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال آینده میلادی برای کنسول Xbox X و در روز معرفی کنسول Xbox X برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود. از طرفی هم نسخه‌ای که قرار است برای نسل بعدی کنسول شرکت مایکروسافت عرضه شود قطعا از گرافیک بسیار بالاتری نسبت به نسخه نسل فعلی کنسول شرکت مایکروسافت برخوردار خواهد بود. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی باید تا زمان عرضه آن منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار