آغاز مسابقات والیبال جام وحدت در ریگان

مسابقات والیبال جام وحدت، گرامیداشت زنده یاد عیسی شهیکی با حضور ۱۵ تیم از دو شهرستان ریگان و فهرج به میزبانی ریگان آغاز شد.

داود بمبویانی، مسئول برگزاری مسابقات والیبال جام وحدت شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات والیبال جام وحدت، گرامیداشت زنده یاد عیسی شهیکی هر ساله با حضور تیم‌های والیبال از روستا‌های این شهرستان به مدت دو ماه برگزار می‌شود.

آغاز مسابقات والیبال جام وحدت در ریگان

اوافزود: در آغاز این مسابقات، دو تیم دهیاری یزدانپناه و تیم نگین کویر به مصاف هم رفتند که که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم نگین کویر پایان یافت.

بمبویانی تصریح کرد: در دیگر این دیدارها، دو تیم شهرداری رحمت آباد و آهن آلات دهقانیان نیز مقابل هم به میدان رفتند که در پایان تیم شهرداری رحمت آباد با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این بازی شد.

آغاز مسابقات والیبال جام وحدت در ریگان

او بیان داشت: استعداد‌های خوبی در زمینه ورزشی از جمله والیبال در این شهرستان وجود دارد که نیاز به شناسایی و حمایت دارند.

بمبویانی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: این مسابقات در سالن بزرگ امام علی شهر ریگان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار