کاروان درمانی عاشوراییان محرم به روستای نخل نقی رسید

طرح کاروان درمانی عاشوراییان محرم پنجشنبه و جمعه هفته جاری میزبان هموطنان اهل سنت روستای نخل نقی بوشهر خواهد بود.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان درمانی عاشوراییان محرم به شهرستان نخل نقی بوشهر اعزام شده و به هموطنان اهل سنت این منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.

پیش از این طرح درمانی عاشوراییان محرم در استان‌های گلستان، اردبیل، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

بسیج جامعه پزشکی کشور به عنوان متولی این طرح درمانی در نظر دارد تا در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ دی به یکی از مناطق سنی نشین استان بوشهر (شهرستان نخل نقی) سفر کرده و خدمات تخصصی متعددی را به هموطنان در این منطقه ارائه دهد.

اجرای چنین طرحی در میان هموطنان اهل سنت منطقه نخل نقی، بیش از آن که بیانگر وسعت طرح‌های درمانی و خداپسندانه پزشکان بسیجی کشور باشد، نمایانگر خدمت رسانی بی وقفه و بدون مرزبندی این سازمان میان هموطنان شیعه و سنی کشور عزیزمان است.


بیشتر بخوانید: ورود سازمان بسیج جامعه پزشکی به درمان معتادان/ برپایی ۶ کمپ جهت درمان معتادان


سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در نظر دارد تا مطابق با نیاز مردم در استان ها، روستا‌ها و حتی مناطق دور افتاده کشور، پزشکان و متخصصان ماهر درحوزه‌های متنوع را به مناطق نام برده اعزام کند.

پنجشنبه و جمعه هفته جاری متخصصان دستگاه گوارش، زنان، چشم پزشکی، اورولوژیست و روان درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور میزبان هموطنان اهل سنت روستای نخل نقی بوشهر هستند و به خدمت رسانی در این منطقه می‌پردازند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی کشور، طرح کاروان درمانی عاشوراییان محرم در آینده نزدیک به استان‌های هرزمزگان، خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی و گیلان رهسپار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار