کرمان میزبان رقابت‌های کارکنان فرودگاه‌های کشور

مسابقات ورزشی فوتسال منطقه ۳ کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از امروز چهارم دی ماه آغاز شده است و به مدت سه روز در سالن ورزشی فجر کرمان ادامه دارد.

علی قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات ورزشی فوتسال فرودگاه‌های کشور با شرکت ۴ تیم به میزبانی فرودگاه کرمان در حال برگزاری است.

کرمان میزبان رقابت‌های کارکنان فرودگاه‌های کشوراو افزود: این مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط و کاهش اثر‌های مخرب استرس و فشار‌های ناشی از حرفه در بین کارکنان فرودگاه‌های کشور در قالب ۶ منطقه طراحی و اجرا شد.
قاسم زاده تصریح کرد: مسابقات نهایی تیم‌های برتر مسابقات ورزشی فوتسال فرودگاه‌های کشور در دهه فجر در مشهد مقدس برگزار می شوند.

کرمان میزبان رقابت‌های کارکنان فرودگاه‌های کشوراو بیان داشت: در این دوره از مسابقات، ۴۰ نفر از کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به میزبانی فرودگاه کرمان و حضور تیم این اداره کل در حال برگزاری است.
قاسم زاده افزود: این مسابقات از امروز چهارم دی ماه آغاز شده است و به مدت سه روز در سالن ورزشی فجر کرمان ادامه خواهد یافت.

کرمان میزبان رقابت‌های کارکنان فرودگاه‌های کشورانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار