معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برای حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات احتمالی، از خرید هر گونه محصول با بسته‌بندی مخدوش پرهیز و در زمان خرید از فروشگاه‌های معتبر، به سالم‌بودن محصولات و محتویات آن دقت کنید.

محصولات با بسته‌بندی مخدوش را خریداری نکنیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم قادری اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارشاتی هر چند محدود، مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌های عرضه شده در تعدادی از فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح استان، مسوولین و کارشناسان ذیربط این دانشگاه با همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌های نظارتی در حال پیگیری و انجام بازدید و بررسی‌های مستمر هستند.

وی افزود: طبق گزارشات مردمی نمی‌توان گفت که بسته‌بندی این محصولات مخدوش بوده یا نه، ولی نوع قرص‌ها در حال بررسی و آزمایش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان یادآور شد: مصرف لقمه سالم در مدارس که قبلا به کودکان آموزش داده شده است و عدم مصرف خوراکی‌هایی که دارای بسته بندی مخدوش هستند توصیه می‌شود.

قادری بررسی مواد خوراکی از نظر شاخص‌های سلامتی از قبیل تاریخ مصرف، بسته‌بندی، محتویات خوراکی را مهم بیان کرد و گفت: فروشگاه‌ها نیز موظفند از افراد و شرکت‌های پخش مطمئن خرید کنند.

وی تصریح کرد: جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات احتمالی، از خرید هر گونه محصول با بسته‌بندی مخدوش پرهیز و در زمان خرید از فروشگاه‌های معتبر، به سالم‌بودن محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به سامانه ۱۹۰ اطلاع‌رسانی نمایند تا همکاران ما در اولین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار