اعلام زمان دریافت شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی

هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده از ۲۲ دی ماه (یکشنبه) دریافت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه لرستان، به اطلاع داوطلبینی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تایید نشده می‌رساند شکایت و مدارک مستند خود را از تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۸ تحویل دبیرخانه و نمایندگان هیات نظارت بر انتخابات استان در استانداری نموده و رسید رسمی دریافت کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: زمان دریافت شکایات از ساعت ۸ تا ۱۶ می‌باشد و برای آندسته از داوطلبانی که قصد دارند شکایت خود را مستقیما به مرکز ارسال نمایند، نمایندگان هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در ورزشگاه تختی تهران مستقر و آماده تحویل گرفن شکایت کاندیدا‌های مربوطه می‌باشند.

در این دوره از انتخابات ۴۰۸ داوطلب در هفت حوزه انتخابیه لرستان ثبت نام کردند که ۱۴ نفر آن‌ها قبل از اعلام نظر هیات‌های اجرایی و اعلام صلاحیت‌ها استعفا دادند.

تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی ۳۶۸ نفر و تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده ۲۶ نفر است و پس از اعلام نظر هیات‌های اجرایی ۶ نفر دیگرنیز انصراف دادند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد و یکهزار و ۴۹۵ شعبه، آرا مردم استان را در انتخابات دوم اسفندماه جمع آوری می‌کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار