لحظه تصادف شدید مامور پلیس با قطار

مامور پلیس که در کنار ریل راه آهن در تعقیب یک دزد بود به طرز وحشتناکی با قطار تصادف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه برخورد قطار با یک پلیس را در  خطوط راه آهن آمریکا به تصویر می‌کشد. این مامور پلیس که هویتش " اندی اندرسون" اعلام شده در حال تعقیب دزد بود که از پشت سر قطار با او برخورد کرد. ویدئویی که توسط دوربین بادی کم این مامور پلیس تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو این مامور در کنار یک ریل راه آهن در حال دویدن دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که قطار از پشت سر به این مامور نزدیک می‌شود او بدون توجه به قطار همچنان نزدیک به ریل به دویدن خود ادامه می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد لحظاتی بعد قطار با شدت زیادی از پشت به اندرسون برخورد کرده و او را پرتاب می‌کند.

پلیس پولک کانتی این ویدئو را روز دوشنبه در فضای مجازی منتشر کرد. بنا به گزارش CNN این حادثه در تاریخ ۷ ژانویه و هنگامی که اندرسون در تعقیب یک دزد در منطقه نورفولک جنوبی بود رخ داد. بنا به این گزارش این دزد پس از ارتکاب سرقت از یکی از خانه‌ها اقدام به فرار کرده بود که اندرسون به تعقیب او پرداخت. اندرسون پس از دریافت گزارش سرقت در نزدیکی ریل راه آهن مردی را دید که یک تلویزیون به همراه داشت. پس از نزدیک شدن این مامور پلیس به دزد تعقیب و گریز آن‌ها در کنار ریل راه آهن آغاز شد.

بنا به گزارش فاکس نیوز این مامور در آن لحظه تمام حواسش معطوف به دستگیری سارق بود و از قطاری که از پشت سر هر لحظه به او نزدیک می‌شد بی خبر بود. در این حادثه اندرسون دچار ضربه مغزی خفیف و شکستگی چندین استخوان بدن شد. این مامور روز یکشنبه از بیمارستان رِدموند مرخص و حال او مساعد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خدا رو شکر
خیلی نگرانش بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
کارگر بدبخت خدا شفایش دهدانشااله درد وبلایش به جان ترامپ بیفتد