برگزاری مسابقات شنا کارکنان دستگاه‌های اجرای/ دعوت فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای ار داور بیرجندی

بسته خبر ورزشی۲۹ دی ماه را رد صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

اکبری رییس هییت شنا، شرجه و واترپلو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: رقابت‌های شنای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ۶۰ شناگر در ۶ رده سنی در دو بخش آزاد و قورباغه به میزبانی استخر دانشگاه بیرجند برگزارشد.

او  افزود: نفرات برتر در هر ماده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

دعوت فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای ار داور بیرجندی

دعوت فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی از علیرضا مقیمی، و حضور این داور و مربی رسمی فدراسیون ج. ا. ا جهت حضور در رقابتهای جهانی2020 ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد درحال برگزاری است.

این رقابت ها با حضور ایران و دیگر کشور های اسلامی از دیروز 28 دی ماه سال جاری آغاز و تا دوم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت .

حضور نماینده تیم آمادگی جسمانی بانوان در مسابقات قهرمانی کارگران کشور

علیزاده بیرجندی رییس هیأت ورزش کارگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: تنها نماینده تیم آمادگی جسمانی بانوان کارگر استان در مسابقات قهرمانی کارگران کشور ​که به میزبانی مشهد در حال برگزاری است، حضور پیدا کرد.

او افزود: در این مسابقات که از دیروز به میزبانی مشهد در حال برگزاری است، زهرا بابک امروز به عنوانِ نماینده کارگران استان به مصاف حریفان خود خواهدرفت.

دونده خراسان‌جنوبی در جام هرمز

چاجی رییس هیئت دو و میدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:در ششمین دوره مسابقات دو ماراتن و نیمه ماراتن قهرمانی کشور جام هرمز جواد شاهزهی تنها ورزشکار خراسان‌جنوبی با حریفان کشوری خود به رقابت خواهد پرداخت.

او افزود: این ماراتن ملی از بیست و ششم دی ماه امسال در بخش بانوان آغاز و تابیست و هشتم دیماه  در بخش مردان به میزبانی استان هرمزگان در جزیره هرمز بندرعباس  در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در بخش مردان باید مسافت ۴۲ کیلومتری را طی کنند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار