به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و نهم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

تظاهرات میلیونی مردم عراق و تکاپوی جریان‌های غربگرا+ تصاویر

در حالی که مردم عراق برای تظاهرات میلیونی آماده می‌شوند، افراد نقاب‌پوش برخی از نقاط شهر نجف و مقر نیرو‌های مقاومت را به آتش کشیدند.

 

سی‌ان‌ان: حضور آمریکا در عراق می‌تواند به پایانی خجالت‌آور ختم شود

رسانه آمریکایی با بیان اینکه ترامپ هنوز نیرو‌های آمریکایی را از عراق خارج نکرده تاکید کرد عملیات آمریکا در عراق به پایانی خجالت‌آور ختم شود.

 

تصویری برای یادآوری تاریخ و جغرافیا به مکرون

رئیس‌جمهور فرانسه که در پیام توئیتری اخیر خود عبارت جعلی «خلیج عربی-فارسی» را بکار برده است، باید مجددا به نقشه‌های تاریخی کشورش نگاهی بیندازد.

 

رای الیوم گزارش داد: ایران و عربستان؛ اولی کشوری قدرتمند و دومی کشوری وابسته

روزنامه رای الیوم نوشت: ایران با اتکا به توان دفاعی خود در مقابل آمریکا ایستاده است، در عوض عربستان که هزینه زیادی را صرف خرید سلاح می‌کند، توان حفاظت از خود در برابر نیرو‌های یمنی را ندارد.

 

تجربه مذاکره با آمریکا، درس‌ها و عبرت‌ها!

پس از گذشت چندین سال از مذاکره با آمریکا و توافق برجام، تجربه‌های متفاوت و آموزنده‌ای از آن کسب شد که هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

 

معترضان عراقی خیابان‌ها را مسدود کردند+ تصاویر

شماری از معترضان عراقی که به وسیله جریان‌های غربی و آمریکا هدایت می‌شوند خیابان‌های اصلی استان‌های بغداد و نجف را مسدود کرده‌اند.

 

دبکافایل: ایران با فناوری پیشرفته روس‌ها، عین‌الاسد را موشک‌باران کرد

پایگاه صهیونیستی دبکا فایل مدعی شد ایران با فناوری پیشرفته و دقیق روس‌ها موفق شد پایگاه عین الاسد را با دقت بالا هدف قرار دهد.

 

پسر ریگان: اگر پدرم زنده بود از وجود ترامپ خائن خجالت‌زده و شرمسار می‌شد

پسر چهلمین رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخت و وضعیت حزب جمهوری‌خواه را «در حال مرگ» توصیف کرد.

 

ترامپ حرف‌هایش درباره ژاپن را پس گرفت!

رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم اظهارات قبلی خود با گرامیداشت شصتمین سالگرد پیمان امنیتی کشورش با ژاپن خواستار اتحاد قدرتمندتر دو کشور شد.

 

تصاویر شبکه آر تی روسیه از پایگاه ویران شده عین الاسد

شبکه آر تی تصاویری جدید از داخل پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق منتشر کرد که نمایانگر حجم خرابی‌ها بر اثر حمله موشکی ایران است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار