برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه امسال همزمان با کل کشور در کرمان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و دبیر استانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمان گفت: نزدیک به دو ماه است که دبیرخانه‌ی استانی جشنواره در کرمان همچون دوره گذشته توسط موسسه مجری، خانه‌ی هنر و فرهنگ ماهور کرمان آغاز به کار کرده  است.

او افزود: دبیر اجرایی جشنواره در کرمان امیر عابدین پور امور اجرایی این رویداد را به عهده داردو در همین راستا کمیته‌های تخصصی مختلف کار خود را طبق برنامه ریزی‌ها انجام می‌دهند.

او بیان کرد: پایگاه‌های اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی مشغول به اعلام رویداد‌های مختلف و معرفی فیلم‌ها برای مخاطبان هستند و امید این می‌رود که این‌دوره از جشنواره با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شود.

دبیر استانی جشنواره در کرمان تصریح کرد: امسال نیز همچون دوره گذشته جشنواره، پیش فروش بلیت فیلم‌ها به شکل پک‌های مختلف برنامه ریزی شده و پس از اعلام فیلم‌ها از سوی دبیرخانه، آغاز خواهد شد.

علیزاده بیان داشت: بزودی سینما‌های میزبان فیلم‌ها در کرمان معرفی خواهند شد و امیدواریم با تلاش‌های دبیرخانه در کرمان، بهترین دوره این رویداد را تا به امروز در کرمان پشت سر گذاریم.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه همزمان در کل کشور به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار