قاتل نامرئی پدر و پسر قروه‌ای را قبض روح کرد

معاون اورژانس پیش بیمارستانی قروه گفت: بر اثر نشت گاز منواکسید کربن پدر و پسر ساکن ناحیه منفصل شهری قلعه جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرخ محمدی اظهار داشت: طی تماس تلفنی مردمی با اورژانس قروه از عدم خروج غیرمعمولی یک خانواده دو نفره از خانه گزارش شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از اعزام نیرو‌های اورژانسی به محل پیکر بی‌جان یک پسر ۸ ساله و پدر ۵۱ ساله مواجه شدیم که چند روز از مرگ آن‌ها گذشته بود.

محمدی در مورد جزئیات این مرگ دلخراش اذعان داشت: واحد مسکونی این خانواده دو نفره در بافت محروم منطقه مسکونی ناحیه منفصل شهری قلعه قرار داشت که با سوخت هیزم در منقل خانه را گرم می‌کردند و همچنین از ژنراتور سوختی برای روشنایی و تامین برق استفاده می‌کردند.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی قروه ادامه داد: نشت دود ژنراتور برق و دود هیزم موجب تولید گاز مونواکسید کربن در محیط بسته این خانه می‌شود و موجب خفگی پدر و پسر می‌شود.

محمدی در پایان افزود: این پسر ۸ ساله که چند روز از غیبتش در مدرسه می‌گذشت موجب کنجکاوی اهالی مدرسه و دانش آموزان می‌شود و بر همین اساس پس از چند روز پیکر بی‌جان او پدرش در خانه پیدا می‌شود.

معاون اورژانس پیش‌بیمارستانی قروه گفت: ضرورت دارد شهروندان از سوخت هیزم برای گرم کردن محیط خانه خودداری کنند و تمام نکات ایمنی در استفاده از وسایل فنی مانند ژنراتور برق دقت کافی داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار