بسته خبر‌های حوادث زرند ۸ بهمن ماه؛

کشف مقادیری کالای قاچاق در زرند

فرمانده انتظامی زرند از اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز در این شهرستان خبرداد.

کشف مقادیری کالای قاچاق در زرند ۸به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود خداداد نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت طرح مبارزه با کالا قاچاق و ارز به مدت ۲ روز و با هدف حمایت از کالای ایرانی و بالابردن احساس امنیت عمومی و مبارزه با قانون شکنان سطح شهرستان زرند با به کارگیری تمام توان انتظامی به اجرا در‌آمد.

او افزود :در این طرح پلیس آگاهی ضمن بازرسی مغازه‌های مشکوک سطح شهر موفق به کشف ۲۰ هزار و ۲۰۰نخ سیگار، ۴۲۳ قوطی نوشیدنی غیرمجاز، ۹۶ پاکت تنباکو، ۶۴ بسته آدامس، ۲۱۷ اسانس قلیان به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال‌شدند سرهنگ خدادادنژاد گفت ماموران انتظامی در محور زرند به رفسنجان از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به رانندگی یک تبعه افغانستانی، پنج دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۳ دستگاه لوازم خانگی جمعا به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال کشف کردند

او ادامه داد :همچنین مأموران انتظامی از یک دستگاه اتوبوس حامل گوشت نیز از ۱۷۰ کیلوگرم گوشت قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال کشف کرد.

فرمانده انتظامی زرندتصریح کرد: در این خصوص  ۱۱ قاچاقچی دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

دستگیری مالخر منجر به کشف سرقت ها شد

همچنین  سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت:در پی افزایش وقوع سرقت ها، کشف و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس از یکی از کارگاه‌های جمع آوری ضایعات، اموال مشکوک به سرقت را با هماهنگی قضایی جهت شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ خدادادنژاد بیان داشت: ماموران به منظور شناسایی صاحبان اموال با دعوت از مالباختگان به پلیس آگاهی و شناسایی اموالشان موفق شدندتعداد ۸ فقره سرقت از اموال خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره، سرقت منزل، یک سرقت اماکن عمومی را کشف کنند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر و تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار