به مناسبت دهه فجر:

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند

شهردار نهاوند گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۰درصد عوارض شهرداری نهاوند بخشیده می‌شود.

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند محمد حسین پور شهردار نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عوارض شهرداری نهاوند با تخفیف ۳۰ درصدی به شهروندانی که اقدام به پرداخت عوارض خود تا ۱۲ اسفند ماه کنند داده می‌شود.

او با بیان اینکه زمان ارائه تخفیفات از آغاز دهه فجر یعنی ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفند‌ماه است، گفت: همچنین به مناسبت همین ایام ویژه برنامه‌هایی مناسب با چهلمین روز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نهاوند اجرا می‌شود.

شهردار نهاوند بیان کرد: این تسهیلات ویژه برای عوارض کسب و پیشه، نوسازی، صدور پروانه ساختمانی و عوارضات متعلق به کمیسیون ماده ۱۰۰ در نظر گرفته شده است.

حسین پور ادامه داد: شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر فراهم‌شده است، استفاده لازم را ببرند.

او گفت: همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های سریع‌تری بردارد.

شهردار نهاوند بیان کرد: در این مدت تعیین شده همشهریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شهرداری برای محاسبه و وصول عوارض از تخفیفات ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.