فعالیت ۱۶۸۹ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در ۲۰ نقطه سیستان و بلوچستان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰ نقطه سراسر استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فعالیت ۱۶۸۹ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در ۲۰ نقطه سیستان و بلوچستانمحمد سرایانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:یک هزار و ۶۸۹ شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی برای  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای  در ۲۰ نقطه سراسر استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد  ۸۷۷ شعبه سیار و ۸۱۲ شعبه ثابت  است.

او افزود: تعداد فعالیت شعبات اخذ رای در سایر شهرستان های استان:  زاهدان ۲۴۴ ،میرجاوه ۳۹ ،زابل ۱۱۲ ،زهک ۶۰ ،هیرمند ۵۶ ،نیمروز ۵۰ ،هامون ۴۲ ، خاش ۱۰۴، سراوان ۱۲۹، سیب وسوران ۶۱، مهرستان ۵۵، ایرانشهر ۱۳۵، بمپور ۴۴، دلگان ۴۹، سرباز ۱۱۱، فنوج ۳۷، قصرقند ۴۹، نیکشهر ۱۰۰، چابهار ۱۴۷ وکنارک ۶۷ شعبه اخذ رای است   که از این تعداد ۶۴۱ شعبه شهری و ۱۰۴۸ شعبه روستایی می باشد .

سرایانی  از برگزاری انتخابات به صورت نیمه مکانیزه در سطح استان خبر داد و گفت : نیروهایی که کار احراز هویت را انجام می دهند در حال  آموزش دیدن در فرمانداری های سطح شهرستان هستند.

او ادامه داد: رسانه‌ها نقش بسزایی در حوزه افکار عمومی داردو از ظرفیت‌ها و توانمندهای موجود زمینه مشارکت پرشور و گسترده مردم همیشه در صحنه استان را در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار