رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با اشاره به تحولات اخیر بازار در حوزه قیمت‌ها، اظهار کرد: بازار بر اساس نظام تامین، توزیع و نظارت مبتنی است که این مهم در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان نیز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با اشاره به تحولات اخیر بازار در حوزه قیمت‌ها، اظهار کرد: بازار بر اساس نظام تامین، توزیع و نظارت مبتنی است که این مهم در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان نیز قرار گرفته است.

محمدرضا صفی خانی افزود: با توجه به شوک افزایش قیمت بنزین تمام تلاش خود را کردیم که این شوک، بر نرخ دیگر کالا‌ها تاثیر نگذاشته و به مردم فشار اقتصادی وارد نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه با اشاره به ذخیره کالا‌های اساسی در انبار‌های استان به مدت ۶ ماه، افزود: این اقدام در راستای کنترل بازار صورت گرفته است.

صفی‌خانی بیان داشت: طی ۹ ماهه گذشته، ۲۰ جلسه ستاد تنظیم بازار با ۱۱۵ مصوبه را داشتیم که در این خصوص در بین دیگر استان‌های کشور رتبه یازدهم را داریم.

او تصریح کرد: طی سه ماهه گذشته بیش از ۵ هزار تن برنج در سطح استان توزیع شده، همچنین ۷ هزار تن شکر نیز تاکنون توزیع و ۱۳ هزار تن نیز در انبار‌ها ذخیره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان داشت: در حال حاضر تا ۶ ماه آینده بابت کالا‌های اساسی کمبودی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.