ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله سنگین مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی دقیق از انتقال یک محموله سنگین مواد از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی جلوگیری کردند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله سنگین مواد مخدر در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۳۸۲ کیلو تریاک و ۱۰۰ کیلو حشیش در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان خبر داد.

او افزود: در این رابطه ماموران با رصد شبانه‌روزی تحرکات اعضای این باند موفق شدند خودروی اصلی حامل مواد و مسیر عبوری این خودرو را شناسایی و آن را طی عملیاتی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسیر و پاسگاه قریه‌العرب در یکی از محور‌های حوزه بخش راین متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران ضمن دستگیری راننده این خودرو در بازرسی از آن ۳۸۲ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف و در ادامه نیز دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل چهار قاچاقچی مرتبط با این خودرو که راه پاک‌کن مواد بودند را متوقف و همه اعضای این باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار