ماسک لیفتینگ برای زیبایی پوست

اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال زیبایی بیشتر پوست و موی خودتان هستید حتما صمغ کتیرا را می‌شناسید و می‌دانید که این ماده حاوی خواص ضد پیری است و ایجاد چین و چروک پوست را به تأخیر می‌اندازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،کتیرا باعث حالت دهندگی بهترمو‌ها می‌شود. شما می‌توانید از مخلوط کتیرا و شیر، ماسکی تهیه کنید که به سفت شدن یا کشیده شدن پوست کمک کند.

نکته
برای این‌که بدانید به کتیرا حساسیت دارید یا نه بهتر است ابتدا این ماسک را به مدت ۵ دقیقه روی پوستتان بمالید و اگر دیدید مشکلی وجود ندارد اجازه دهید برای ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند. در صورتی که پوستتان به ماسک کتیرا و شیر واکنش نشان داد و قرمزشد نباید از کتیرا استفاده کنید. بهتر است به جای کتیرا، از مخلوط آرد برنج همراه با شیر استفاده کنید و روی پوست صورتتان بمالید.

برای پاک سازی و شفافیت پوست
می‌توانید به صورت دو بار در هفته از ماسک نشاسته استفاده کنید. نشاسته به دلیل دارا بودن خاصیت چسبندگی یک ماسک عالی برای پاک کردن منافذ پوست است.

روش تهیه
دو قاشق غذاخوری شیر یا ماست را با یک قاشق چای‌خوری نشاسته مخلوط کنید و برای ۵ دقیقه اجازه دهید نشاسته به خوبی جذب شیر شود. پس از این مدت، این ماسک را روی پوست صورتتان بمالید. بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه که ماسک خشک شد، ابتدا با آب گرم و پس از آن با آب سرد صورتتان را بشویید.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
ترز استفاده ژل کتیرا
آخرین اخبار