تمهیدات ورود میلیونی زائران نوروزی به مشهد فراهم شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: همه تمهیدات لازم برای ورود چندین میلیون زائر در ایام نوروز در مشهد فراهم شده است.

تمهیدات ورود میلیونی زائران نوروزی به مشهد فراهم شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی فرمدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در رابطه با گردشگری در خراسان رضوی گفت: ما هر سال روز عید میزبان مقام معظم رهبری در مشهد در کنار بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و سیل مشتاقان میلیونی زائران حضرت در نوروز هستیم و امسال نیز همانند پارسال از همه هم میهنان دعوت می‌کنیم تا سفر خود را از بارگاه امام رضا (ع) آغاز کنند.

او ادامه داد: سامانه ۰۹۶۲۹ پاسخگوی ۲۴ ساعته به شکایات است که این سامانه از هم اکنون فعال شده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: گردشگران می‌توانند از تمامی مجموعه‌های تاریخی و موزه‌ها و مجموعه آرامگاه فردوسی، خیام، عطار و مجموعه‌های فرهنگی بازدید کنند.

مکرمی فر ادامه داد: سایت اطلاع رسانی اداره میراث فرهنگی استان خراسان رضوی کاملا آماده و جامع است و هموطنانی که قصد سفر به مشهد دارند می‌توانند با استفاده از این سایت از مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی و گردشگری استان مطلع شوند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.