مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

آمادگی نیرو‌های هلال احمر به منظور خدمت رسانی به شهروندان ایلامی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی ، جمعیت هلال احمر استان ایلام به منظور خدمت رسانی به شهروندان در آماده باش کامل قرار دارد.

آمادگی نیرو‌های هلال احمر به منظور خدمت رسانی به شهروندان ایلامی

حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود موج بارشی پرقدرت و بارش باران و برف در سطح استان ایلام، نیرو‌های جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و با تجهیزات مناسب در پایگاه‌های مختلف هلال احمر استان ایلام آماده خدمات رسانی هستند.

او ادامه داد: به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان، با توجه به نزدیک شدن این سامانه پر فشار که از اواخر وقت امروز وارد استان شده، کمک رسانی به شهروندان جز اولویت‌های کاری این جمعیت قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در رابطه با اقدامات جمعیت هلال احمر استان به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح استان ایلام اظهار کرد: نشست پیشگیری از ابتلا و گسترش کرونا با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان ایلام و سایر مسئولان و اعضای این جمعیت برگزار گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.