۱۰۳۱ امدادگر و ۲ فروند بالگرد برای امدادرسانی درصورت بروز سیلاب آماده هستند

مدیر عامل جمعیت هلال لرستان با اشاره به آماده باش ۱۰۳۱ امدادگر برای مقابله با سیلاب احتمالی گفت: ۲ فروند بالگرد آماده امداد رسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  صارم رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از آمادگی هزار و ۳۰ امدادگر جمعیت هلال احمر لرستان برای مقابله و امداد رسانی در سیلاب احتمالی خبر داد و اظهارداشت: با توجه به وقوع بارش‌های اخیر و احتمال سیل در استان، هلال احمر استان نیز تمهیدات لازم را اتخاذ کرد.

وی افزود: هزار و ۳۱ امدادگر جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز در مناطق مختلف امداد رسانی و خدمت رسانی کنند. در بحث دپو اقلام غذایی و امدادی نیز باید گفت بر اساس پیش بینی‌های انجام شده اقدامات لازم انجام گرفته و در این زمینه هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.

مدیر عامل جمعیت هلال لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون دو فروند بالگرد در استان لرستان آماده خدمت رسانی شده است عنوان کرد: از استان‌های معین نیز سه فروند بالگرد در حالت آماده باش است تا در صورت نیاز به کار گرفته شوند.

وی بیان کرد: اکنون نیز تلاش‌های لازم در حال انجام و نیرو‌های جمعیت هلال احمر در هر نقطه‌ای از استان برای خدمت رسانی و امدادرسانی آماده هستند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.