آخرین متهم قتل جوان رابری در دایره حوزه قضایی

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر گفت: آخرین متهم قتل جوان رابری خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  محمد جعفری رییس حوزه قضایی شهرستان رابر گفت: آخرین متهم قتل جوان رابری که در محور ساردوئیه به رابر به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته شده بود، خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

او افزود: در تیر امسال پس از وقوع یک فقره قتل در منطقه ساردوئیه، بدون فوت وقت، رسیدگی به پرونده در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت و در همان روز‌های اولیه پس از حادثه یکی از عوامل قتل در رابر بازداشت شد.

جعفری بیان داشت: تحقیقات فنی و قضایی در این رابطه ادامه داشت و در نهایت در یک عملیات منسجم از سوی پلیس، ۴ نفر دیگر از عوامل اصلی قتل که همگی آنان جوان و در رده سنی ۲۰ تا ۲۸ سال قرار دارند در محل مخفیگاهشان در شهر کرمان دستگیر شدند.

او گفت: آخرین عامل موثر در قتل جوان رابری، صبح امروز با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی رییس حوزه قضایی، وکیل پرونده و خانواده متهم پس از ۸ ماه به دادگاه معرفی و با قرار مناسب روانه زندان گردید.

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر از رییس اداره اطلاعات شهرستان بافت و فرمانده انتظامی شهرستان رابر در خصوص همکاری در دستگیری متهمان این پرونده قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قوه قضاییه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار