در روز‌هایی که ویروس کرونا به دلیل تماس‌های مختلف از جمله تماس پول، منتقل می‌شود نرم افزار "نشان پرداخت" روش پرداخت بدون تماس است.

برای پیشگیری از شیوع کرونا در پرداختها از این نرم افزار استفاده کنیددر روزهایی که ویروس کرونا به دلیل تماس‌های مختلف از جمله تماس با پول و ابزار انتقال پول مثل کارت بانکی و دستگاه پوز منتقل می‌شود، خدمت نشان‌پراخت بدون تماس، سریع و امن است.

معاون فروش سازمانی نشان‌پرداخت در گفت‌وگو با خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با معرفی این روش نوین پرداخت‌ خریدهای خُرد روزمره اظهار کرد: زمانی همه از اسکناس استفاده می‌کردند. بعد که کارت بانکی به میان آمد همه خوشحال بودند که دیگر استفاده از آن منابع آلودگی و غیربهداشتی کاهش می‌یابد، بعد کارت به منبعی برای آلودگی تبدیل شد و امروز جایگزینی مطمئن برای آن وجود دارد. نشان پرداخت!

وی بیان کرد: این میان هر نوع پرداخت غیرحضوری و اضافه کنیم هر نوع پرداخت غیر نیازمند به واسطه‌ها و ابزار و تجهیزات بسیار به کاهش نیاز به استفاده از پول نقد و در نتیجه کاهش انتقال انواع آلودگی‌ها و ویروس‌ها منجر می‌شود.

این مقام مسوول بیان کرد: شما زمانی که به یک کسب‌و‌کار مراجعه می‌کنید می‌توانید برای خرید خود که ممکن است حتی بسیار ناچیز هم باشد، از نشان خود که هویت مالی کسب‌و‌کار شماست استفاده نمایید و مبلغ خود را بدون نیاز به هر جزء واسطه‌ای به صورت مستقیم پرداخت کنید.

نشان‌پرداخت ابزاری مبتنی بر بارکد کیوآر است که در حال حاضر توسط یکی از شرکت‌های پیشرو در این عرصه با مشارکت یکی از بانک‌های صاحب نام کشور رونمایی شده‌است.

 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار