اضافه شدن کیفیت 4K به گوگل استادیا

به تازگی برخی از گیمرهای پلتفرم استایا اعلام مکردند که امکان اجرای بازی‌ها در کیفیت 4K برای آن‌ها باز شده است.

اضافه شدن کیفیت 4K به گوگل استادیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit اعلام کردند که در برخی از عناوین موجود در پلتفرم استادیا، گزینه 4K را مشاهده کرده‌اند که به این ترتیب ظاهرا گوگل در حال اضافه کردن کیفیت 4K به پلتفرم خود است. کیفیت 4K در حال حاضر روی بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey، Mortal Kombat 11 و Grid مشاهده شده است. با این حال بسیاری از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که هنوز این قابلیت برای آن‌ها فعال نشده است که این موضوع خبر از آزمایشی بودن قابلیت کاربران نیز اعلام کرده‌اند که هنوز این قابلیت برای آن‌ها فعال نشده است که این موضوع خبر از آزمایشی بودن قابلیت  4K در استادیا می‌دهد.

در حال حاضر در صورتی که کاربران اشتراک استادیا داشته باشند می‌توانند با فشار دادن کلیدهای shift + tab در هنگام اجرا بازی نوع اتصال خود را انتخاب کنند، همچنین در صورتی که اینترنت آن‌ها سرعت بالایی داشته باشد، روی صفحه عبارت 4K نمایش داده خواهد شد که نشان می‌دهد گیمر در حال استفاده از بالاترین کیفیت ممکن در بازی است.

اضافه شدن کیفیت 4K به گوگل استادیا

هنوز مشخص نیست گوگل از چه طریقی قصد دارد این کیفیت را از طریق وب در اختیار افرادی قرار دهد که از مانیتورهای 1080p یا 1440p استفاده می‌کنند؛ در صورتی که اجرای بازی با این کیفیت نیاز به استفاده از مانیتور 4K داشته باشد، بسیاری از گیمرها این قابلیت را کنار خواهند گذاشت و برای جلوگیری از مصرف بالای اینترنت، سرعت اینترنت خود را کاهش خواهند داد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


همچنین گوگل اخیرا خبر از آماده شدن ویژگی‌های جدیدی برای پلتفرم استادیا داده است که به زودی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. از برخی از ویژگی‌هایی که قرار است در آینده به استادیا اضافه شود می‌توان به پخش زنده از یوتیوب و اشتراک گذاری بازی‌ها در حساب‌های خانوادگی مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار