انتقاد یک مقام مسئول از کمبود امکانات و تجهیزات حفاظت فردی پرستاران

عضو هیئت رئیسه نظام پرستاری مشهد گفت: پرستاران در برخی از بیمارستان‌ها با کمبود امکانات حفاظتی کامل ازجمله گان، ماسک N ۹۵، دستکش، محلول‌های ضدعفونی کننده مواجه هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدجواد توکلی (عضو هیئت رئیسه نظام پرستاری مشهد) گفت: شیفت‌های کاری پرستاران در مشهد از یک ماه قبل نوشته شده و متاسفانه پرستاران بعد از شیوع کرونا نیز با همان برنامه کاری قبلی مجبور به پرکردن شیفت‌ها هستند.

او ادامه داد: عملاً پرستاران با بحران کرونا غافلگیر شده‌اند و مجبور هستند تا همان برنامه‌های تنظیمی را به هوای روز‌های عادی شیفت که ۱۲ و ۱۸ ساعت نیز هست، در محل کار حاضر باشند. همین امر موجب شده تا خیلی از آن‌ها خسته و فرسوده شوند.

عضو هیئت رئیسه نظام پرستاری مشهد گفت: البته وعده داده شده تا مشکلات به زودی مرتفع شود، با این‌حال هر مدتی که می‌گذرد خطر همچنان پرستاران را تهدید می‌کند.

توکلی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده، برخی کادر درمانی فوریت‌های پزشکی در مشهد درحالیکه روزانه احتمالا با موارد مشکوک به کرونا مواجه شوند، نیز از پوشش مناسبی برخوردار نیستند و هرچه سریعتر باید برای آن‌ها فکری کرد.


منبع: ایلنا


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.