مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد؛

صدور ۱۳۴ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در این راستا ۶۲ پروانه جدید برای مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان صادر شده و هم چنین با تمدید ۷۲ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت موافقت، و ۵۹ پروانه نیز فاقد اعتبار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرضیه قنبریان گفت: در این راستا ۶۲ پروانه جدید برای مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان صادر شده و هم چنین با تمدید ۷۲ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت موافقت، و ۵۹ پروانه نیز فاقد اعتبار اعلام شد.

مدیرکل استاندارد استان اظهار داشت: مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی افرادی هستند که صلاحیت آن‌ها طبق آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت به تایید سازمان ملی استاندارد ایران می‌رسد و پروانه تایید صلاحیت که دارای اعتبار دو ساله است، را دریافت می‌کنند.

وی گفت: بر اساس آیین نامه مذکور، وظایفی از جمله ایجاد بانک اطلاعاتی استاندارد‌های موردنیاز واحد، حضور تمام وقت در یک نوبت کاری واحد تولیدی، بازرسی و کنترل مواد اولیه، محصول حین ساخت، محصول نهایی و شرایط نگهداری در کلیه مراحل تولید و یا خدمت، تایید کیفیت برای ورود مواد اولیه و خروج محصول نهایی، نظارت و تایید فعالیت‌های آزمایشگاهی و انجام آزمون در واحد بر عهده مدیران کنترل کیفیت گذاشته شده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: استاندارد ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار