سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد گفت: شهروندان یزدی برای حفظ جان خود، خانواده‌ها و کادر درمانی در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کرونا در قطپ پزشکی کشور همچنان قربانی می گیرد/ در خانه بمانیدابراهیم سلمانی سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با تقدیر از تلاش‌های بی دریغ پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان در مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تاکید کرد: شهروندان یزدی برای حفظ جان خود ، خانواده ها و کادر درمانی در خانه بمانند نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 او با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند با خود مراقبتی قطع کننده چرخه انتقال ویروس باشند، افزود: بهترین راه برای مقابله با کرونا ویروس رعایت بهداشت فردی و اینکه در خانه بمانید تا از این بیماری در امان باشید. 

سلمانی ادامه داد: وظیفه فردی و اجتماعی هر کسی است که بارعایت بهداشت فردی و عدم حضور در مکان‌های پر ازدحام از شیوع این بیماری جلوگیری کند، زیرا این بیماری در افراد مسن و سالمند تاثیر بیشتری دارد.

او گفت: آمار مبتلایان کرونا ویروس در قطب پزشکی کشور به چهار صد بیست و شش نفر رسید و چهل و نه نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار