طی ۸ روز نخست امسال؛

افزایش ۳ برابری جابجایی کالا در بندر امام خمینی (ره)

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در ۸ روز نخست امسال جابجایی کالا در بندر امام خمینی (ره)رشد ۳ برابری داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه پارسال رفت و آمد بیشتر از ۲ میلیون و ۱۹۰ سفر کامیون به استان ثبت شده گفت: ۴۲ میلیون تن کالا نیز از خوزستان به دیگر نقاط کشور جابجا شده که رشد بیش از یک برابری نسبت به سال ۹۷ را ثبت کرده است.

او افزود: رفت و آمد کامیون‌ها به استان خوزستان نیز رشدی ۶ و یک دهم درصد داشته است، ضمن آنکه در ۸ روز ابتدایی امسال نیز جابجایی کالا در بندر امام خمینی(ره)  ۳ برابر شده است که اقلام آن شامل ذرت، خوراک دام، سویا، گندم، کود‌های شیمیایی و جو بوده است که جمع آنان ۱۱۲ هزار تن شده است.

بهرامی‌نیا با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: گند زدایی و ضد عفونی در پایانه‌ها باری بندر امام خمینی (ره)به صورت مداوم و شبانه روزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان سهم استان را از جابجایی کالا در سال گذشته ۹ درصد عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین سهم سفر کامیون به خوزستان را در سال پیش ۷ و یک دهم درصد دانست.

غلامعباس بهرامی‌نیا از رشد ۱۵ درصدی کل تناژ در مقایسه با پارسال خبر داد و اظهار داشت: از کل تناژ ۱۳ میلیون و ۳۱۴ تن کالای اساسی جابجا شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.