تصادف زنجیره‌ای در محور چناران به قوچان ۵ مصدوم برجای گذاشت/ انهدام باند سرقت از سوپر مارکت‌های مشهد

مهم‌ترین حوادث امروز ( بیست و یکم فروردین ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسعود برازنده رئیس جمعیت هلال‌ احمر قوچان گفت: این حادثه در ساعت ۲۲:۲۳ دقیقه روز ۲۰ فروردین ماه در محور چناران به قوچان اول کمربندی جاده قوچان به درگز اتفاق افتاد و منجر به مصدومیت ۵ نفر شد.
 
تصادف زنجیره‌ای در محور چناران به قوچان ۵ مصدوم برجای گذاشت

او با بیان اینکه در این حادثه ۳ دستگاه خودرو پراید، یک خودرو نیسان و ۲ دستگاه تریلی با یک دیگر برخورد داشت اند، ادامه داد: از ۵ مصدوم این حادثه ۴ نفر به صورت سرپایی درمان شدن و یک مصدوم توسط عوامل پایگاه شهید یوسف کلاهدوز قوچان به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شد.

انهدام باند سرقت از سوپر مارکت‌های مشهد

سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ساعت ۵ بامداد روز یکشنبه  چند جوان با سرو صورت پوشیده به یک سوپرمارکت در محدوده بلوار پیروزی مشهد حمله ور شده و در حالی که چاقو به دست داشتند با تهدید فروشنده بیش از ۱۰۰ هزار تومان وجه نقد و مقداری خوراکی به سرقت بردند.

او ادامه داد: در پی گزارش این سرقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و اقدامات قانونی اولیه به عمل آمد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در حالی که کارآگاهان اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان نیز تحقیقات خود را پیرامون این سرقت آغاز کرده بودند تصاویری از صحنه ارتکاب جرم در فضای مجازی منتشر شد.
 
سرهنگ شفیع زاده افزود: بعد ۴۸ ساعت، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با اقدام‌های گسترده علمی و اطلاعاتی، دریک عملیات سخت و پیچیده پلیسی اعضای باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

او تصریح کرد: کارآگاهان در تعقیب سایه به سایه متهمان، زمانی که آن‌ها وارد یک سوپرمارکت درمحدوده خیابان نخریسی مشهد شده بودند به طور غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در بازجویی‌های فنی از متهمان که هیچ گونه سابقه کیفری نداشته و ادعا می‌کنند از قبل آشنایی دارند و قبل از ارتکاب سرقت‌ها، قرص‌های روانگردان مصرف می‌کردند تا کنون از ۴ فقره سرقت‌های خشن سوپرمارکت‌ها رمزگشایی شده و تحقیقات از اعضای این باند با دستورات تخصصی مقام قضایی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آن‌ها ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.