عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌ هوشمند

مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که عنوان Forza Street برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Forza Street یک بازی ماشین‌رانی مسابقه‌ای است که توانسته از زمانی که توسط Electric Square طراحی شده طرفداران نسبتا زیادی را به خود جذب کند.

این عنوان را می‌توان به نوعی با Gran Tursimo مقایسه کرد که به شما برای داشتن یک تجربه جالب از رانندگی با ماشین‌های مختلف کمک می‌کند. در واقع شما هنگامی که شروع به انجام دادن بازی Forza Street می‌کنید، برای خود ماشین‌های مختلفی را انتخاب کرده و با آن‌ها مسابقه می‌دهید. این مسابقه‌های جذاب روند کلی بازی را شکل می‌دهند.

عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌ هوشمند

زمان عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌های هوشمند

تقریبا دو سال پیش گیمر‌ها توانستند در ویندوز به این بازی دست پیدا کنند. اما به تازگی خبر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که دارندگان گوشی‌های هوشمند را خوشحال می‌کند. بر اساس این خبر، مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که سرانجام پس از گذشت دو سال از عرضه عنوان Forza Street برای رایانه شخصی، نوبت به گوشی‌های هوشمند رسیده است. به زودی این بازی برای دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه می‌شود.

شما می‌توانید در تاریخ ۵ مه این بازی را از فروشگاه‌‎های نرم‌افزار دانلود و نصب کنید. همچنین مایکروسافت علاوه بر عرضه این عنوان برای گوشی‌های هوشمند، یک خبر دیگر نیز اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمازون به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا


عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌ هوشمند

هدیه کسانی که زودتر از همه این عنوان را نصب می‌کنند

بر اساس گفته مایکروسافت هر فردی که این بازی را از روی عرضه تا یک ماه پس از آن دانلود کند، به طور خودکار خودروی Ford GT 2017 برای او قابل دسترس می‌شود. همچنین گفته می‌شود که مقداری پول درون بازی نیز به این افراد اهدا می‌شود؛ البته هنوز مبلغ آن مشخص نیست.

اگر برای شما سوال شده است که چه دستگاه‌هایی با چه مشخصاتی می‌توانند این عنوان را اجرا کنند باید به شما بگوییم هنوز اطلاعاتی در این باره از سوی مایکروسافت منتشر نشده است؛ در نتیجه برای فهمیدن جزئیات بیشتر باید تا روز عرضه صبر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار