اولین رندر منتشر شده از گوشی آیفون ۱۲

به تازگی تصویر اولیه‌ای از گوشی بعدی شرکت اپل منتشر شده است که استفاده از نمایشگر تخت در آن را نشان می‌دهد.

اولین رندر منتشر شده از گوشی آیفون ۱۲به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل این هفته یکی از وب‌سایت‌های مطرح و فعال در حوزه موبایل اطلاعات جدیدی در مورد آیفون‌های آینده اپل فاش کرد که براساس گزارش این وب سایت قرار است گوشی‌های بعدی اپل آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نام داشته باشند که از مشخصات ظاهری آن‌ها می‌توان به کناره‌هایی مسطح از جنس استنلس استیل و همچنین گوشه‌های گرد تیزی مانند iPad Pro اشاره کرد. همچنین، این دستگاه‌ها از نمایشگری مسطح و تخت مانند خانواده آیفون ۵ بهره خواهند برد که استفاده از این گوشی‌ها را برای بسیاری از کاربران لذت بخش‌تر خواهد کرد. اما به تازگی خبرنگاران موفق به کسب رندری جدید از گوشی آیفون ۱۲ شده‌اند که به طور کلی اطلاعات منتشر شده از این گوشی را تایید می‌کند.

اولین رندر منتشر شده از گوشی آیفون ۱۲

علاوه بر این با تصویر منتشر شده از این گوشی مشخص شد که گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس از دوربین سه گانه بهره خواهد برد که به وسیله یک مربع از بدنه گوشی جدا شده‌اند؛ همچنین در کادر مربوط به دوربین این گوشی یک سنوسر جدید با نام LIDAR 3D وجود خواهد داشت که قابلیت‌های جدیدی را به ویژگی AR اضافه خواهد کرد. همچنین شایعه شده است که خانواده آیفون ۱۲ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی که حالت‌های شب، HDR، ماکرو و زوم در آن‌ها به میزان قابل توجهی بهبود یافته وارد بازار خواهند شد.


بیشتر بخوانید: نسل دوم آیفون SE اپل با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی شد


با این حال هنوز شرکت اپل نسبت به این رندر واکنشی نشان نداده است و نمی‌توان به طور قطعی گفت که مدل نهایی آیفون ۱۲ به طور کامل با این رندر شباهت داشته باشد چرا که در مدل‌های قبلی گوشی‌های آیفون نیز شاهد انتشار چندین رندر بودیم که گوشی نهایی معرفی شده توسط اپل به هیچ کدام از آن‌ها شباهت نداشت؛ بنابراین برای کسب اطلاعت بیشتر درباره گوشی‌های بعدی اپل باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.