جریمه ۲ هزار و ۹۵ واحدصنفی لرستان در طرح نظارت نوروزی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲ هزار و ۹۵ پرونده تخلفاتی واحد‌های صنفی در طرح نظارت نوروزی بازار ۹۹ تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارایه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا صفی خانی گفت: این طرح نظارتی از ابتدای اسفند گذشته تا نیمه فروردین امسال با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت اقلام نوروزی با انجام ۴۶ هزار و ۱۰۰ بازرسی اجرا شد.

وی اظهار داشت: در نهایت ۲ هزار و ۹۵ ‍پرونده شامل ۲ هزار و ۱۹۹ تخلف به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان تشکیل شده و با بررسی ۶۷۳ گزارش مردمی دریافت شده ۲۰۷ مورد تخلف واحد‌های صنفی محرز شد.

صفی خانی ادامه داد: در این مدت بازرسی از صنوف مختلف در دستور کاربود که از جمله ۳۰ پرونده تخلفاتی در حوزه فرآورده‌های لبنی، ۵۷ پرونده اقلام پروتیینی، ۱۶۱ پرونده میوه، ۳۲۸ پرونده نان، ۱۳۶ پرونده حمل و نقل بین شهری و تاکسی سرویس و ۱۷۶ پرونده واحد‌های اقامتی تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان در خصوص مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی، از جمله کم فروشی، گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

پروانه ۵۷ هزار واحدصنفی درلرستان صادر شده که سهم خرم آباد از این تعداد حدود ۱۷ هزار است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.