تمام امکانات پست برای تحویل سریع سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار به کار گرفته شده است

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست از به کار گیری امکانات پستی کشور برای تحویل به موقع سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: تمامی امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی شبکه پستی به منظور تحویل به موقع سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار، بسیج شده است.

حسین غضنفری افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اپراتور‌های تلفن همراه، به محض دریافت سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار از این اپراتورها، مرسولات در شیفت‌های مختلف کاری آماده سازی و تحویل مالکان می‌شوند.


بیشتر بخوانید: بستر لازم برای توزیع سیم‌کارت رایگان سرپرستان خانوار در شرکت پست فراهم است


وی با اشاره به محدودیت‌های موجود در زمینه ارسال مرسولات با اولویت به دلیل کاهش پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم در خصوص ارسال سیم‌کارت‌ها به سریعترین روش ممکن و ایجاد خطوط فوق العاده انجام شده است.

به گفته وی، به واحد‌های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها به ویژه نقاط روستایی نیز تاکید شده است که ضمن رعایت تمهیدات بهداشتی، این مرسولات در اسرع وقت توزیع شود.

او افزود: زیرساخت فنی لازم به منظور رهگیری سیم‌کارت‌های متقاضیان از طریق «سامانه رهگیری مرسولات سازمانی» نیز فراهم شده است و هموطنان می‌توانند سرنوشت مرسولات خود را از زمان ورود به پست تا تحویل، پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار