کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران تا روز‌های میانی هفته آینده در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها به صورت متناوب و با احتمال آبگرفتی و ایجاد رواناب بیشتر در ساعات عصر پیش بینی شده است.

 او افزود: طبق گزارش‌های رسیده از عصر روز گذشته تاکنون بارش باران در چهار شهرستان کلات، درگز، جغتای و تایباد گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین بارش در این مدت در کلات با دو و نیم میلیمتر ثبت شده است.

اثمری  با اشاره به تغییرات اندک دما در خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته آینده بیان کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۲۱ درجه پیش بینی شده است که در روز‌های آینده با نوسانات دو تا سه درجه‌ای همراه است.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای مشهد دیشب ۱۱ درجه سلسیوس بود که در شب‌های آینده تغییرات یک تا دو درجه‌ای خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد:  قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و خواف با کمینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اثمری اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.