مدیر داخلی کارخانجات نساجی بروجرد:

کارخانجات نساجی بروجرد ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز به کار می‌کند

مدیر داخلی کارخانجات نساجی بروجرد گفت: پیرو مصوبه هیات مدیره این واحد تولیدی روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احسان سربندی مدیر داخلی کارخانجات نساجی بروجرد گفت: پیرو مصوبه هیات مدیره این واحد تولیدی روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

احسان سربندی اظهار داشت: از چند روز پیش طرح غربالگری پرسنل انجام و کارگران فرم‌های سلامت که از سایت سلامت وزارت بهداشت استعلام گرفته اند را تحویل داده اند.

او بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای دستوالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به منظور پیشگیری و کنترل این بیماری و اولویت سلامت در جامعه، کلیه ۴۵ فروشگاه و نمایندگی‌های شرکت در سراسر کشور تعطیل و همچنین ترخیص اجناس مشتریان عمده نیز میسر نگردید و باعث عدم تحقق درآمد‌های پیش بینی شده در این ایام پرفروش و فرآیند تامین و راه اندازی، گردیده است.

مدیر داخلی کارخانجات نساجی بروجرد بیان کرد: کارخانجات نساجی بروجرد در ادامه اجرای طرح‌های توسعه و نوسازی خود از زمان واگذاری به بخش خصوصی به منظور حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی حدود ۴۰۰ نفر، از سال ۹۶ اقدام به خریداری دستگاه‌هایی برای خط ریسندگی پنبه‌ای ظریف برای پارچه‌های صادراتی و خط رنگ و چاپ عرض سه متر نمود.

سربندی اضافه کرد: با توجه به شروع تحریم‌های ظالمانه و افزایش نرخ ارز، افزایش هزینه‌های خرید دستگاه‌های طرح توسعه را به دنبال داشت و باعث صرف کلیه درآمد‌های شرکت در این بخش گردید، اما علی رغم همه فشار‌های مالی، با برنامه ریزی‌های انجام گرفته توسط هیات مدیره و تلاش جمعی همکاران و حمایت‌ها و مساعدت‌های مدیران و مسوولین استان و شهرستان شاهد افزایش تولید سالانه از ۱۱ به ۱۸ میلیون متر پارچه و نصب بیش از ۵۰ درصد ماشین آلات طرح توسعه و نوسازی در سال ۹۷ و ۹۸ بوده و با افزایش اشتغالزایی ۱۳۰ نفر در مرحله اول توسعه، به عنوان واحد برتر صنایع نساجی و پوشاک کشور در سال ۹۷ معرفی گردید.

او ادامه داد: سرویس و اورهال در کلیه واحد‌های کارخانجات در پایان اسفند و فروردین ماه انجام گرفته و با یاری خداوند متعال و حمایت مدیران و مسوولین استان و شهرستان و بهبود شرایط بازار و تامین نقدینگی و مواد اولیه، فعالیت این شرکت در سال جهش تولید از سر گرفته خواهد شد و شاهد راه اندازی دوباره خطوط تولید و تکمیل و بهره برداری از طرح‌های توسعه و اشتغالزایی در این واحد عظیم تولیدی و برند ملی ارزشمند ایران اسلامی هستیم.

مدیر داخلی کارخانجات نساجی بروجرد اظهار داشت: از جمله اقدامات جدید برای افزایش فروش در بخش فروشگاهی راه اندازی ۲ فروشگاه جدید پارچه و کالای خواب در بروجرد و اهواز از ابتدای امسال است.

سربندی تاکید کرد: از هیات مدیره محترم که علی رغم همه مشکلات و شرایط بد بازار فعلی نیز با دلسوزی و تعهد باعث آرامش خاطر همکاران زحمتکش نساجی بروجرد در هفته کار و کارگر شدند تشکر میکنم و همچون همیشه به حمایت مدیران محترم استان و شهرستان برای حضوری مقتدرانه در سال جهش تولید نیازمندیم و از زحمات ایشان قدردانی می‌نماییم.

او یادآور شد: هیات مدیره این واحد تولیدی پرداخت حقوق و بیمه کارگران فروردین و اردیبهشت ماه را به عهده گرفته و هیچ کدام از پرسنل این کارخانه بیمه بیکاری دریافت نکرده‌اند.

نساجی بروجرد با ۹۵۰ نفر کارگر از روز شنبه در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار