ترامپ: ویروس کرونا در چین ساخته شده است!

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده است.

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس روزانه خود اعلام کرد: شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد منشا ویروس کرونا، آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان در چین است.

وی بار دیگر با انتقاد شدید از سازمان جهانی بهداشت گفت: این سازمان باید از نحوه مواجهه با ویروس کرونا شرم کند! ما شاهد آن هستیم که این سازمان به روابط عمومی چین تبدیل شده است.

ترامپ خاطر نشان کرد: ما در مبارزه با ویروس کرونا پیشرفت خوبی داشته ایم. از همین رو، بازگشایی اقتصادی کشور به صورت گام به گام اجرایی خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ما هزاران دستگاه تنفس مصنوعی و میلیون‌ها ماسک در اختیار داریم.

وی درباره حال کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز به خبرنگاران گفت: آنچه ما می‌دانیم این است که حال رهبر کره شمالی رو به بهبودی است.

تاکنون یک میلیون و ۸۰ هزار تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۶۲ هزار و ۶۰۰ تن جان خود را از دست داده اند. دولت ترامپ در مدیریت ویروس کرونا ناتوان بوده است و به همین دلیل می‌کوشد با فرافکنی مخالفان دموکرات خود، سازمان جهانی بهداشت و چین را مقصر قلمداد کند. پیشتر ترامپ از تهیه طرحی برای گرفتن غرامت از چین به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار