واکنش میراسماعیلی به اتفاقات اخیر بر ضد فدراسیون جودوی ایران

رئیس فدراسیون جودو با انتشارپستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به اتفاقات اخیری که بر ضد جودوی ایران صورت گرفته واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به اتفاقات اخیری که علیه جودوی کشورمان رخ داده واکنش نشان داد.

او در صفحه شخصی خود نوشت: مرا از مرگ نترسانید، مرا از مرگ هراسی نیست. تا پای جانم از حقانیت جودوی ایران دفاع می‌کنم و با هیچ تهدیدی عقب نشینی نخواهم کرد.

در حالی که قرار بود دادگاه حکمیت ورزش روز ۲۰ فروردین ماه درباره شکایت جودو ایران تشکیل جلسه دهد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این جلسه لغو و قرار شد ۲۷ شهریور ماه برگزار شود.


بیشتر بخوانید: تاریخ جدید رسیدگی به پرونده تعلیق جودوی ایران مشخص شد


هدف از این جلسه شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو است. فدراسیون جهانی جودو این رشته ورزشی کشور ما را از شرکت در تمامی رقابت‌های بین المللی محروم کرده و به همین دلیل با شکایت کشورمان رو به رو شده است و قرار شد ۲۷ شهریور ماه نمایندگان ورزش کشورمان به لوزان سوئیس رفته تا از حقانیت جودوی کشورمان دفاع کنند. همچنین نمایندگان فدراسیون جهانی هم قرار است با ۱۵ نفر در این دادگاه حاضر شوند که متاسفانه از بین این آن‌ها ۳ نفر ایرانی حضور دارند و قرار است علیه جودو کشورمان شهادت دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بیخیال داداش . بیخودی آرم بچه مثبت نگیر
Iran (Islamic Republic of)
علی موحد
۱۶:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا جوسازی میکنه ؟ مگر کسی تهدیدش کرده ؟ اون هم تهدید به مرگ ؟ دنبال فالوئره در اینستاگرام ؟
آخرین اخبار