پشتیبانی آنر X10 از تمام باندهای اصلی اینترنت 5G

با انتشار پست جدیدی توسط یکی از مسئولان آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo، ما اکنون اطلاعات بیشتری از آنر X10 در دست داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی درباره آنر X10 منتشر نشده بود. رونمایی این تلفن هوشمند برای ۲۰ مه برنامه ریزی شده است. به تازگی معاون رئیس این شرکت پست نسبتا طولانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده که در آن اطلاعات زیادی از این دستگاه فاش شده است.

بر اساس پست منتشر شده توسط این فرد، ما اکنون می‌دانیم که گوشی آنر X10 از تراشه Kirin 820 تغذیه و همچنین از حالت دوگانه 5G بیش از ۹ باند فرکانس پشتیبانی می‌کند. در ادامه تصویر تبلیغاتی منتشر شده از آن را مشاهده می‌کنید:

آنر X10

قیمت مناسب آنر X10 با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم

یکی از مشکلات اصلی دستگاه‌هایی که از اینترنت همراه نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند، قیمت آن‌ها است. این گوشی‌های هوشمند به دلیل استفاده از تراشه‌های نوین، دارای قیمت بالایی هستند. اما اکنون مدتی است که بعضی از سازندگان قول گوشی‌های هوشمند 5G با قیمت مناسب را داده‌اند. آنر نیز در حال تبلیغ X10 به عنوان یک دستگاه 5G با قیمت مناسب است که افراد بیشتری توانایی خرید آن را دارند. همچنین آنر می‌گوید که این دستگاه از همه باند‌های اصلی 5G پشتیبانی می‌کند و این یعنی که در خارج از چین نیز قابل استفاده خواهد بود.


بیشتر بخوانید


پشتیبانی آنر X10 از تمام باندهای اصلی اینترنت 5G

انتظار می‌رود که آنر X10 از یک صفحه نمایش ۶.۶۳ اینچی IPS فول‌اچ‌دی‌پلاس استفاده کند و باتری عظیم ۴۲۰۰ میلی‌آمپری در آن قرار داشته باشد. همچنین گفته می‌شود باتری این دستگاه از شارژ کابلی سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در پشت آن نیز یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی IMX 600y سونی دیده می‌شود.

حتی چندی پیش نمونه تصاویر ثبت شده توسط این دستگاه منتشر شد تا عملکرد دوربین آن را نشان دهد. ما منتظر اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه می‌مانیم. مطمئنا به زودی جزئیات بیشتری از مشخصات آن در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار