در بسته حوادث ۲۳ اردیبهشت ۹۹ بخوانید؛

برخورد با مخلان نظم و امنیت در شوشتر

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسنوند تصرح کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی یک کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک و نوزده گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر بیان داشت: متهم تحویل مراجع قانونی گردید.

این مقام مسئول گفت: پلیس همواره با هنجارشکنان خصوصا سوداگران مرگ به اشد طریق برخورد قانونی و قاطع می‌نماید.

نظارت پلیس دزفول بر تفرجگاه‌های سطح شهر

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و به چهت حفظ سلامت شهروندان و در اجرای مصوبات ستاد کرونا نظارت بر تفرجگاه‌های سطح شهر بصورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: با وجود خاموش کردن روشنایی تفرجگاهها، اما بسیاری از شهروندان به آنجا رجوع کرده که امشب با اعلام مصوبات ستاد کرونا، پاکسازی پارک‌ها توسط پلیس انجام گرفت.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: جهت حفظ سلامتی خود و تا ریشه کن شدن این بیماری مصوبات ستاد کرونا را رعایت نموده و مانند همیشه با پلیس همکاری داشته باشند

دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی"فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در یکی از محلات شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲، با انجام اقدامات تخصصی یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت داخل خودرو و ساختمان نیمه کاره در یکی از محلات شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

این مقام مسئول از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

انهدام باند سارقان مسلح در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی ودرپی وقوع چندفقره سرقت منزل در اندیمشک طرح شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران موفق شدند اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح را شناسایی و پس ازهماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادزیادی اموال مسروقه ازجمله ۵ دستگاه تلوزیون ال سی دی، ۲ دستگاه لپ تاپ، ۶ دستگاه کولرگازی، ۹ دستگاه گوسی موبایل، لوازم آرایشی، ۳۷ گرم طلاجات، دوربین‌های فیلمبرداری ومداربسته و اقلام بسیار دیگری به ارزش ۷ میلیاردریال کشف و ۲ دستگاه خودرو ۴۰۵ وپارس توقیف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: در این عملیات ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه فشنگ‌های مربوطه، یک عدد شوکربرقی و اسپری اشک آور به کاررفته در برخی سرقت‌ها از سارقان کشف شد.

این مقام مسئول گفت: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۲۵ فقره سرقت منزل در سطح اندیمشک و شهر‌های همجوار اعتراف کردند.

او در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ومعرفی متهمان به مرجع قضائی از مال باختگان وشهروندان عزیز این شهرستان و شهر‌های همجوار خواست: برای شناسایی اموال مسروقه به پلیس آگاهی اندیمشک مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار