تخصیص تسهیلات تجاری سازی به شرکت دانش بنیان

 مدیر عامل برنامه نویسان هوش دانش فناوری گفت: ۹۵ میلیون تومان تسهیلات تا پایان اردیبهشت به پروژه فناوری این شرکت تخصیص داده شود.

کامرانی فرد مدیر عامل برنامه نویسان هوش دانش فناوری هدف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این گروه به منظور افزایش بهره وری در کلیه کسب و کارهای ایران با استفاده از به کارگیری زبان برنامه نویسی جاوا توانسته است محدودیت های سخت افزاری و نرم افزاری که برنامه های حسابداری مشابه به مشتریان تحمیل میکنند را از میان بردارد.

او افزود: با وجود برنامه نویسان مجرب و حرفه ای این شرکت توانسته است نرم افزار حسابداری رایا را تحت وب، با کمترین هزینه تولید و بالاترین سرعت کاربری به همراه گزارشات تحلیلی بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای تولید نماید.

کامرانی با اشاره به اینکه در پایان سال ۹۸ این پروژه تجاری به صورت آزمایشی بر روی دو تا از فروشگاه‌های بیرجند راه اندازی شده است  اظهار کرد : نرم افزار حسابداری رایا در برخی از فروشگاه های  اردبیل، خوزستان و کرمان استفاده می شود.

 مدیر عامل برنامه نویسان هوش دانش فناوری با بیان اینکه تا کنون ۳۰۰ میلیون  تومان برای این پروژه هزینه شده است گفت: قرار است ۹۵ میلیون تومان تا پایان اردیبهشت به عنوان تسهیلات  به این پروه تخصیص داده شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.